הצגות ילדים להעביר את הזמן בכיף עם המשפחה

הצגות ילדים
הצגות ילדים

מגוון הצגות ילדים בישראל הוא רב, עשיר וכולל נושאים מגוונים רבים.

בכל שנה ישנן מעל למאה הצגות ילדים שונות המופיעות בכל רחבי הארץ, מספר הצגות ילדים הרב פועל מכל מוקד תרבותי בכל מקום בארץ, ההצגות נערכות בכל מתנ"ס הקרוב למקום המגורים, בהיכלי התרבות השונים, וכן הצגות ילדים רבות נערכות במקומות פתוחים, באירועים מיוחדים כגון באטרקציות השונות- גני חיות, מתחמי משחקים לילדים או במוזיאונים לילדים שם גם ניתן לצפות במסגרת רכישת כרטיס הכניסה במגוון גדול של הצגות ילדים. הצגות ילדים רבות מפעילות גם את הקהל ואת הילדים אם בשירה, במוסיקה או בתנועה. תמיד מומלץ לצפות בהצגה טובה שתעשיר את דמיונו של הילד ותפתח את עולמו הפנימי.

כל ילד אוהב מאד לצפות בהצגה כלשהי, ורבות מן ההצגות הן גם משעשעות ומצחיקות מאד, וכן כוללות מסרים חינוכיים משמעותיים וחשובים. אם תבחרו לצפות בהצגת ילדים תגלו כי היא קיימת בכל נושא המרתק את עולמו של הילד- הצגות ילדים בנושאי ספרים ואגדות מעולם הילדים, אם אלו כל האגדות של האחים גרים עם קלאסיקות שונות כגון כיפה אדומה, שילגייה ושבעת הגמדים, סינדרלה, עלי בבא ושמונים השודדים או הצגה בנושא סיפור הילדים שכולנו גדלנו עליו- עמי ותמי. הצגות רבות מציגות קלאסיקות חדישות יותר כגון ההצגה המקסימה מסע סביב לעולם בשמונים יום או עיבודים לסרטי קולנוע מפורסמים כגון המלך סיאם.

ישנן הצגות רבות המבוססות על ספרי ילדים ישראליים מפורסמים כגון אליעזר והגזר של לוין קיפניס או מעשה בחמישה בלונים של סופרת הילדים האהובה ונודעת מרים רות. ההצגות הרבות משולבות בהפקות מרהיבות, השקעה רבה בתפאורה, תלבושות, במוסיקה סוחפת ובצוות שחקנים מיומן ומקצועי. הצגות רבות עוסקות בחגים ובמועדים, ולמעשה התקופה העמוסה ביותר של הצגות המוצעות לילדים בכל גיל הן תקופות החגים והחופשות- כגון הצגות בנושאי חנוכה ומלחמת בני האור בבני החושך, בחג הפסח הצגות רבות קשורות בנושאי יציאת מצרים והשאיפה לחירות וליציאה מעבדות לחירות. אין ספק כי ההצגות מעשירות את עולמם של הילדים ומהוות מקור בילוי חשוב ומרכזי שגם הורים רבים נהנים ממנו.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *