מגורים באכזיב – להתעורר כל יום לחופשה.

אכזיב
אכזיב

מי מאיתנו לא היה רוצה לקום כל בוקר, להסיט את וילון החדר, להציץ החוצה ולהביט באחד הנופים היפים בישראל, פרוס ממש לנגד עיניו. עכשיו זה אפשרי, בזכות שכונת המגורים החדשה שנבנתה בסמוך לחופי אכזיב, בין נהריה המשגשגת לראש הנקרה היפיפה.

מדובר על מקום שקט, פסטורלי, שליו וידידותי. אזור המעניק רוגע ושלווה לתושביו, ומציע הזדמנות ייחודית לגור ולחיות אל מול היום. רצועת החוף של אכזיב הינה ייחודית במינה בארץ, ומצטיינת בשמירה על הטבע ועל החי בה.

חופי אכזיב ידועים בזכות הלגונות הכחולות, החופים הרחבים והבלתי נגמרים, הטבע הציורי ובעיקר תחושת החופש והשקט המשתוללים במקום. בנוסף, באזור אכזיב קיימים שטחי פיקניק וקמפינג, תצפיות, שמורות טבע, פארקים לאומיים, וגולת הכותרת – שקיעות מרהיבות, שיסגרו את היום בצורה האולטימטיבית כל פעם מחדש.

שכונת המגורים החדשה באכזיב מציעה בנייני מגורים בעלי חמש עד תשע קומות, אשר בתוכם מגוון סוגי דירות. החל מדירות ארבעה וחמישה חדרים ועד לדירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים ואקסקלוסיביים, בעלות מרפסות הנושקות אל הים. כיאה לאזור פסטורלי, כלל הדירות נהנות מנוף פתוח ורחב ידיים אל הים וכן גישה ישירה אל החוף עוצר הנשימה, אשר כל יום יעניק תחושת סיפוק ורצון להגיע אליו גם ביום המחרת. בנוסף, ייהנו התושבים מסביבת מגורים נוחה ונעימה, גינות ציבוריות, מבני ציבור, מוסדות חינוך, בתי קפה, מסעדות איכותיות, מרכזים מסחריים ועוד. כל זאת באווירה גלילית מושלמת, העונה על הצרכים הבסיסיים ובעיקר עושה טוב לנפש.

כדי "לשבור" לפעמים את השקט שהנוף הבתולי והקסום באכזיב מציע, קיימים כבישי גישה נוחים ומרובים באזור, המחוברים לכל חלקי הארץ המרכזיים. בין היתר כביש 4, כביש "עוקף קריות", ובקרוב גם כביש 6. האזור נמצא סמוך לנהריה וכחצי שעה נסיעה מחיפה.

מגורים בחופי אכזיב מאפשרת מחייה בצורה מיוחדת ושוברת שגרה, הקוראת לתושביה לעשות שינוי, להתנתק מההמולה שבמרכז ולהתחבר אל שקט שהטבע מציע. כל זאת תוך שמירה על איכות חיים ברמה גבוהה ביותר.

אין ספק שאכזיב הינו מקום מושלם לגור בו ולגדל בו משפחה וכן, מקום נפלא לאירוח חברים ומשפחה הבאים לבקר.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *