קולנוע רב חן – חוויה מהסרטים

קולנוע , סרט , מושבים

שנם כאלה שמאמינים כי אין סיבה ללכת יותר לבתי הקולנוע. לדידם, החוויה הקולנועית איבדה מהקסם שהיה בה וכעת הקולנוע הינו מקום מיושן, שלא מהווה אטרקציה מעניינת.

מנהלי קולנוע רב חן חושבים אחרת לגמרי. קולנוע רב חן הינו בית קולנוע יחידו ומיוחד, בו ניתן לצפות בסרטים העדכניים והחדשים ביותר תוך כדי הנאה מקסימלית מהמאורע.

רשת קולנועי רב חן

קולנוע רב חן זוהי למעשה רשת של כמה בתי קולנוע הפרושים בעיקר באזור מרכז הארץ. בן הסניפים של רשת קולנוע רב חן נמצא סניף בקרית אונו, בגבעתיים, במודיעין, בהרצליה וכמובן, בתל אביב. רשת קולנוע רב חם שמה דגש רב על החוויה בעת ההגעה לבית הקולנוע. בית הקולנוע של הרשת מפוארים מאוד ונמצאים בראש הרשימה בין בתי הקולנוע היפים ביותר במדינה. בנוסף, קולנוע רב חן ידוע בנוחות המקסימלית שניתן למצוא בבתי הקולנוע שברשת. כבר אמרנו שבתי הקולנוע נמצאים בעיקר במרכז הארץ, אז רצוי להגיד כי הם נמצאים במרכזיהן של הערים בהן הם שוכנים. כך, ניתן להגיע לקולנוע בצורה נוחה ומהירה, ללא עיכובים וליהנות מהסרט אותו אתה בוחר לראות.

הכי חשוב החוויה

אם דיברנו על חוויה בעת ההגעה לקולנוע, רשת קולנוע רב חן דואגת לכך שהחוויה לא תהיה רק הסרט אותו אנו נראה. בקולנוע רב חן ישנם מדי פעם לפעם אירועים מיוחדים אשר משלבים בין הדברים אותם אנו אוהבים. כך, בבתי הקולנוע של הרשת אנו יכולים להירשם לאירוע שכולל סרט מסוים, שלאחריו תגיד הרצאת אורח מיוחדת, שקשורה כמובן לאופי הסרט, כל זאת תוך כדי כיבוד שבית הקולנוע מביא במיוחד למאורע. אירועים שכאלה אינם דבר נדיר ברשת קולנוע רב חן וניתן להתעדכן ולמצוא אירוע שכזה כמעט בכל שבוע .

פופקורן, חוויה, סרט
פופקורן – חלק בלתי נפרד מהחוויה

לאלה מאתנו שאוהבים לראות סרטים בצורה תדירה, רשת קולנוע רב חן דואגת במיוחד. הרשת יצרה מערך מיוחד של מנויים, כאלה המגיעים פעמים רבות לקולנוע. לקוחות הרשת יכולים להירשם כמנויים וכך ליהנות ממגוון רחב של הטבות ששמורות רק להן. הטבות אלה, הכוללות מחירי כרטיסים משתלמים יותר או אף כרטיסים במתנה מותאמות ספציפית ללקוחות המנויים. רשת קולנוע רב חן מתגאה בכך שהיא יוצרת תמריצים על מנת לגרום ליותר ויותר אנשים להגיע אל בית הקולנוע לעתים דחופות ולצרוך כמה שיותר סרטים חדשים ומעניינים.

לסיכום

כפי שאמרנו, רשת קולנו רב חן מתעדכנת באופן תדיר בסרטים המוצגים בעולם ומנסה להביא לארץ את הסרים העולמיים בזמן המהיר ביותר, זאת על מנת שהצופה הישראלי יוכל ליהנות מהסרט המדובר בחו״ל באותה התקופה. את מגוון הסרטים הקיימים ברשת ניתן למצוא באתר האינטרנט של קולנוע רב חן, בו ניתן להתעדכן על מבצעים, סרטים חדשים וכמובן על תכנית המנויים המשתלמת.

אז אם אתם בעניין של סרטים, ומאמינים כי לבת הקולנוע יש מקום מכובד גם בעולם המודרני והמהיר, אנו מזמינים אתכם לסרט בקולנוע רב חן הקרוב ביותר לביתכם.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *