אולמות לאירועים קטנים – אולמות בוטיק

 

אחד הקשיים בעריכת אירועים מצומצמים הוא שבגלל שמדובר באירועים קטנים יותר הם הרבה פעמים יקרים יותר. באופן הזוי, ברגע שמדברים על עולם המסחרי, ככל שיש יותר מוצרים מסוג מסוים כל אחד מהם עולה זול יותר. כך למשל מכירה בסיטונאות. כאשר מוכרים מוצרים בסיטונאות, העלות היחסית של כל מוצר זולה יותר. אותו הדבר ניתן לומר גם על עריכת אירועים. כאשר מדובר על אירוע גדול, אז העלות היחסית של כל דבר עבור כל אורח הופכת זולה יותר. כמובן שבאירועים גדולים הרבה פעמים משלמים מחיר כבד בשירות, באיכות האוכל והנראות שלו וגם באיכות האלכוהול. ככל שאירועים הם גדולים יותר אז הרבה פעמים המוצרים עצמם יורדים רמה והופכים לבינוניים יותר. כך למשל באירועים המוניים של מאות אנשים. הרבה פעמים האוכל שמוגש לא טעים  במיוחד והאלכוהול לא איכותי במיוחד.

לעומת זאת, אירועים קטנים יותר אשר נערכים באולמות לאירועים קטנים הם מדוקדקים יותר, מרשימים יותר ואיכותיים יותר. אולמות לאירועים קטנים לרוב יקרים יותר משום שמדובר באולמות אשר עלויות התחזוק שלהם ברמה כל כך גבוהה דורשת יותר השקעה מצד הבעלים ולכן ולא פשוט לתפעל אותם במחירים זולים. אולמות לאירועים קטנים הם לרוב אולמות בוטיק אשר יש להם איזה שהוא רעיון מנחה או אווירה מסוימת והם באים לתת חוויה ולא רק פלטפורמה לקיום האירוע. כל למשל אולמות לאירועים קטנים אשר ממוקמים באיזור כפרי ורגוע. בדרך כלל משלבים את האולם יחד עם השדות מסביב ועם עצי פרי. באופן זה האולם, בשל גודלו הקטן הופך להיות חלק מהטבע ומשדר חוויה נעימה ואינטימית יותר אשר קשה ליצור כאשר מדובר באולם גדול אשר צריך להכיל כמות גדולה של אנשים.

כך גם למשל במקרה של אול אירועים אשר ממוקם על קו החוף. כאשר אולמות לאירועים קטנים ממוקמים במקומות מפתח הם משתלבים טוב יותר ברגע ויכולים ממש להתמזג ולהפוך לחלק ממנו וזאת בניגוד לאולמות לאירועים גדולים אשר לא מאפשרים את יצירת האווירה הזו. לא בכדי אולמות לאירועים קטנים יקרים הרבה יותר ולכן צריך לבחור בחוכמה לאיזה סוג של אירוע פונים.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *