גלובוס מקס אאוט, HOT Cinema אין – הכירו את הוט סינמה

הוט סינימה

מהי משמעות הקולנוע בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו? עבור חלק מהישראלים, זוהי אחת הדרכים לנצל את הזמן הפנוי שלהם, עבור אחרים הזדמנות לצלול לתוך מציאות אחרת ולברוח מן המציאות של החיים המאתגרים של היום.

חלק מאיתנו רואים בהקרנה של הסרט סיבה להזמין בחורה לדייט. האפשרויות בילוי הן רבות ומגוונות. עם זאת, צפייה בסרט בבית קולנוע מאפשרת לצלול באופן מלא לתוך האווירה של עלילת הסרט.

לאיכות של הסרט חשיבות מכרעת, אבל במידה והכל נעשה לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנחנו לא מרגישים איך עובר הזמן, ובמשך שעה וחצי- שעתיים, אנו מצליחים לחוות קשת רחבה של רגשות. אנחנו עצובים, שמחים או צוחקים עד דמעות בעיניים – הכל תלוי בתסריט של הסרט.

מתחם hot cinema
תמונה: ישראכרט הטבות

למה צפייה בסרט בבית קולנוע עדיפה על צפייה בבית?

לשאלה הזו מספר תשובות שבעזרתן אנחנו רוצים לגרום לכם לצאת מהבית ולהנות מחווית הצפייה ברמה אחרת.

בראש הרשימה ניצבת איכות ההקרנה. בבית קולנוע תוכלו לצפות בסרט באיכות גבוהה בהרבה מזו של הטלוויזיה בבית וכל זה ללא הסחת דעת והפרעות שונות אחרות.

בנוסף, אל תשכחו את נוחות הצפייה. מסך גדול ורחב יוסיף לחווית הצפייה שלכם ויגרום לכם לזכור קטעים מעניינים במיוחד במהלך הקרנת הסרט. תוסיפו לזה גם את המושבים הנוחים והמרווחים. בעודכם שוקעים באחד מהכיסאות האלו, הגב העייף שלכם יוקיר לכם תודה ותוכלו להרפות את כל השרירים בגופכם.

צפייה בסרט בבית קולנוע היא הזדמנות מצוינת להיפגש עם החברים. היות ובאולמות המרווחים של מתחמי הקולנוע אין בעיה של מקום, תוכלו לצפות בסרט מוקפים בחברים רבים ולאחר מכן גם לחלוק חוויות על מה שראיתם.

מיד עם תחילת ההקרנה אנחנו מתבקשים להשתיק את הטלפונים הניידים ולא לענות לשיחות,כדרך האנשים המתורבתים, להתמקד בסרט ולהנות ממנו ללא שום הפרעות והסחות דעת מיותרות.

כמו כן, בתי קולנוע הם סיבה מצוינת לצאת מהבית ולהתאוורר ואפילו להיזכר בזמנים רומנטיים בהם הייתם יוצאים לפגישות היכרות ראשונות בהיותכם זוג צעיר.

הוט לוגו
הוט מעכשיו גם בקולנוע

באיזו רשת של בית קולנוע לבחור?

בישראל פועלות מספר רשתות של בתי קולנוע, לכן במידה והחלטתם להנות מצפייה בסרט מחוץ לכותלי הבית, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה. יתרה על כך, יש לנו בשורות משמחות נוספות בשבילכם.

מאמצע  שנת 2019 תוכלו לראות על המסך הגדול גם את הסדרות האהובות עליכם ואפילו להנות מצפיות בינג' – צפיית רצף, צפייה מרתונית בכל הפרקים הנגישים של סדרות הטלוויזיה, ללא הפסקה.

צפייה מרתונית בסדרות טלוויזיה תתאפשר הודות לקבוצת הוט שחתמה על הסכם עם אלקו מדיה ואינטרטיינמנט, מפעילת הרשת של גלובוס מקס. מעכשיו מדובר במשוואה פשוטה למדי – גלובוס מקס אאוט, הוט סינמה אין.

11 מתחמי קולנוע שמופעלים היום בארץ,  ישנו את פניהם בצורה דרסטית, יחליפו את הלוגו, את עיצוב אתר הרשת והאפליקציה שלהם, ובנוסף, מראה חיצוני של אולמות, כוסות שתיה ופופקורן ישתנו ללא הכר.

במידה ואתם מנויים של חברת הוט תזכו במבצעים לרכישת כרטיסים ובהטבות נוספות בתוך מתחם הקולנוע, בין היתר במזנון של המתחם.  

כל השחקנים בשוק- כולל הצרכנים ושתי רשתות הטלוויזיה יהנו משיתוף פעולה זה. חברת הוט מעוניינת לצרף לקוחות חדשים לשורותינו ולשמור על המנויים הקיימים, וחברת אלקו דואגת להעיר את שוק הקולנוע ולהנות מהרווחים שצפויים כתוצאה מכך.

אז בפעם הבאה, בעודכם מגיעים לאחד ממתחמי קולנוע של רשת אלקו שעבר שינוי, אל תהיו מופתעים מסמלים, צבעים ומבצעים חדשים שמחכים לכם. ללא ספק תהיו מרוצים מהוט סינמה – השחקנית החדשה בשוק הקולנוע הישראלי שתספק לכם חוויה חדשה ומרעננת.

אנחנו מאחלים לכם צפיה מהנה!

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *