סינמטק תל אביב – מקום הבילוי שלי

לכל אחד יש את מקום הבילוי שהוא אוהב להיות בו בזמנו הפנוי. יש כאלו שאוהבים ללכת לפארק ולטייל בין העצים  ויש כאלה שמעדיפים ללכת לים. אני מאז ומתמיד אהבתי את עולם הקולנוע. יש משהו שבצפייה בסרט בקולנוע שיוצר ניתוק שאין שני לו. בגלל שנכנסים לחדר סגור וכל מה שרואים הוא מסך הקולנוע ומה שמקרינים עליו. בגלל שנמצאים בחדר גדול, חשו וסגור וכל מה שאפשר להתרכז בו הוא הדמויות שיש על המרקע, נוצר מצב אוטומטי שבו המוח עובר איזה שהוא ניתוק מהיום יום ומרכז רק בסרט.

מדובר על שעה וחצי או שעתיים שבהן מתרכזים רק במה שיש בסרט ולא בשום דבר אחר. על מנת לשדרג את החוויה הזו של צפייה בסרט קולנוע, צריך שהאולם יהיה עם מרקע שההקרנה עליו תהיה חדה וברורה ורמקולים אשר ישמיעו את הסרט באופן ברור ואחיד בכל בית הקולנוע. על מנת לקבל חוויה כזו, אין כמו סינמטק תל אביב. בסינמטק תל אביב מוקרנים הסרטים הכי מיוחדים והכי חדישים ואולמות הקולנוע שם הם חדשים ומודרניים.

בזכות ההשקעה לאורך השנים בתחזוק המבנה של הקולנוע והציוד החדיש שדאגו להביא, הפך סינמטק תל אביב להיות גם בית הקולנוע הכי נעים ומודרני לצפייה בסרטים וגם המקום שבו מוקרנים הסרטים הכי איכותיים והחדשים שיש. בזמן שבשאר בתי הקולנוע באיזור תל אביב יש עומס מאוד גדול של אנשים וההליכה לקולנוע הופכת להיות איזו שהיא עלייה לרגל של כל דכפין, מי שמגיע לסינמטק תל אביב הם האנשים האיכותיים יותר שיודעים להעריך קולנוע ברמה גבוהה ולא מצפים לעוד איזה סרט בינוני או תת רמה.

כאשר אני מרגישה שהלחץ עומס להכניע אותי ואין לי אוויר אני מיד נכנסת לאתר האינטרנט של סינמטק תל אביב ומזמינה לעצמי כרטיס לסרט הכי קרוב שיש כדי לנקות את הראש. זהו הפורקן הכי נוח שיש – כל שצריך הוא להקדיש שעה וחצי כדי לנקות את הראש ואז אחרי זה הבעיות מתחילות להסתדר לאט לאט. אין כמו הפוגה מכל הבלאגן כדי לתת למוח לנוח ואז אפשר לחשוב בבהירות.

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *