ארונות במבצע- רכישה משתלמת לבית

 

בתהליך של בחירת ארונות במבצע או בבחירת עיצובם ישנן דרישות ומטרות שונות ורבות שיש לקחת בחשבון- החל מאיכות החומרים של ארונות במבצע, עיצובם ועד לתקציבים ולניצול שטח חללי החדרים על מנת ליצור אפשרויות של אחסון מועילות יותר בקניית ארונות במבצע.

אפשר כיום גם להרכיב ארונות במבצע בשיטה עצמאית בקניית החלקים בנפרד והרכבתם לפי הוראות היצרן, אך רצוי להתייעץ באנשים מקצועיים. כיום קניית ארונות במבצע באה עם מגוון אפשרויות של עיצוב שהוא אין סופי ויתאים לכל תקציב וטעם, החל מעיצובם הכללי של ארונות במבצע ועד למתן תשומת לב לכל האביזרים הפנימיים הקטנים של ארונות במבצע- מוטות תלייה למשל, ידיות או מספר המגירות. יש לחשוב מראש אילו ארונות במבצע אנו מחפשים וזקוקים להם – האם לחדר ארונות או אולי ארון קטן ופינתי יותר, האם ארונות במבצע מיועדים לחדרים של ילדים או פעוטות, האם אלו ארונות במבצע לשם ציוד משרדי ולימודי ועד לתכנון של ארונות במבצע שהם ארונות הזזה גדולים ומכסים קיר שלם ונמשכים למעשה בגודלם עד לתקרה עצמה.

צבעי ארונות במבצע כאשר הם מגיעים בגוונים כל כך שונים גם הם יהוו מרכיב עיקרי ומשמעותי בעיצוב של ארונות במבצע עם השאלה מה הם יוכלו להוסיף להרגשה בחדר ולשהות נעימה יותר בו. צבעי ארון נכונים של ארונות במבצע יוסיפו רבות לאנרגיות כלליות טובות בחדרים.

יש לתכנן גם בקפידה עיצובים של חדר ארונות במבצע בדרך של התאמת ארונות לצרכים של הלקוח- שאלות כגון : מהו עיקר השימוש בחדר ארונות? האם הוא גם מיועד לאחסן מספר רב  של נעליים למשל או מיועד רק לשם אחסון בגדים, האם הלקוחות הם בעלי חליפות רבות, ג'קטים, בלייזרים או שמלות? ולכן כדאי להציב פחות מדפים ויותר מוטות תליה וכיוצא באלו.

לאחר תכנון רכישת ארונות במבצע יש גם לחשוב כיצד ארונות במבצע יצרו סדר בעיקר כדי שפריטי לבוש יהיו מול העין ולא ייעלמו משימוש ( בכדי לא ליצור חיפושים מיותרים וליצור אי סדר נוסף). וכן יש לשמור חלל למקום אחסון לחפצים השונים הרבים שאין יודעים היכן למקם אותם

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *