מדוע הסינמה סיטי הפך למקום כה אהוד?

הסינמה סיטי כמתחם בילויים צבר תאוצה בשנים האחרונות, וזאת באופן מפתיע יחסית לתקופה שבה בתי הקולנוע גוועים לצד הצפייה דרך האינטרנט. ובכל זאת, את הסינמה סיטי פוקדים רבים מרחבי הארץ, ואף נוסעים מרחקים ארוכים על מנת לבלות במתחם. אז מה כל-כך מיוחד בסינמה סיטי שעושה אותו למתח כה אהוד?

הגודל כן קובע

צפייה בקולנוע באופן כללי, מעניקה חוויה מעצימה יותר מאשר המסך הקטן, בשל הגודל של כל האמצעים המעניקים את החוויה – המסך, הקול ועוצמת השמע, ועוד שלל דברים בעצם גורמים לחוויית הצפייה להיות חזקה יותר. אז נכון שיתרון זה הוא יתרון של כל בתי הקולנוע באשר הם, אך בעידן בו אופציית האינטרנט היא זולה יותר משמעותית, החוויה בבתי קולנוע רגילים לא מספקת את הסחורה באופן מספק. הסינמה סיטי, מעניקה את מלוא החוויה ובאיכות הגבוהה ביותר, מה שמשאיר אבק לבתי הקולנוע הרגילים.

הסרטים

בסינמה סיטי מקפידים להביא את הסרטים הכי חדשים והכי אהודים בכל זמן נתון. האיכות הגבוהה בה מוצג הסרט שיצא ממש עכשיו באקרנים בארצות הברית, מותירה את זירת הסרטים באינטרנט הרחק מאחור. אם ברצונכם לראות את הסרט האחרון שיצא, אין סיכוי שלא תמצאו אותו בכל סינמה סיטי שהוא.

הפינוק

אמרתם סינמה סיטי, אמרתם פינוק והנאה. כל החסרונות שיש בבתי קולנוע רגילים, מתפוגגים כשמגיעים לצפות בסרט באחד ממתחמי הסינמה סיטי. עד כה הסתירו לך אנשים רבים את הסרט בעת הצפייה? המושבים במתחם הסינמה סיטי בנויים באופן מדורג תוך כדי חישוב פער של לפחות ראש אחד בין שורה לשורה. כך, שגם אם יישב מולכם אדם נורא גבוה, אין הוא יסתיר לכם או יפגום בהנאת הצפייה שלכם. אם כבר בכיסאות עסקינן, הפינוק שהם מציעים הוא בעיקר בנוחות המושב עצמו, כאשר הוא מרווח ומתאים לאנשים בכל המידות ובכל התנוחות שבהן הם חפצים לצפות בסרט. כמובן שבמושב ישנם גם מתקנים לפופקורן ולשתייה, כי אין דבר כזה סרט טוב בלי השניים האלו. הבנייה המרווחת של המושבים והשורות נועדה גם לרווח עבור הצופה את אזור הרגליים, ובכך בעצם מגיעה הנוחות לרמה מושלמת.

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *