מוזיאונים – בילוי נפלא לכל המשפחה

רוב האנשים נוטים לסווג מוזיאונים כסוג בילוי זקן אשר אופייני בעיקר לפנסיונרים אבל בפועל מדובר בסוג בילוי נפלא אשר יכול להתאים לכל סוגי הגילאים ולכל סוגי האנשים, פשוט צריך לדעת את מי לקחת לאן. כך למשל, מוזיאון של ציורים מהמאה הארבע עשרה או המאה החמש עשרה זה סוג מסוים של מוזיאון אשר יתאים בדרך כלל לאנשים שאוהבים את סוג האומנות הזו ובדרך כלל מדובר על אנשים אקדמאים שמבינים באומנות ובהיסטוריה.

לעומת זאת, מוזיאון חלל הוא מוזיאון שיעניין יותר פיזיקאים או אנשי מדע. יש גם מוזיאונים של אומנות מודרנית שלרוב הם מתאימים לחתך הכי רחב של האוכלוסייה. בגלל שאומנות מודרנית היא מאוד עשירה וכל יצירה לא דומה למשנתה הרבה יותר קל ליצור עניין אצל אנשים באמצעות אומנות שהיא לא צפויה ושיש סיפור מעניין מאחוריה. יצירות במוזיאונים שאין להן שום סיפור אלא רק רקע אינפורמטיבי נתפסות הרבה פעמים כהרבה פחות מעניינות מאשר יצירות שאפשר לספר עליהן סיפור ואז קל יותר להתחבר אליהן.

יש מוזיאונים של אוכל ומוזיאונים של תעשייה כל מי שרוצה להכיר עוד דברים ולהיחשף לעוד יצירות יכול תמיד למצוא מוזיאון שיתאים לו. ככל שמדובר על נסיעות לחו"ל לטיול, תמיד מומלץ לשלב איזה שהוא מוזיאון בטיול על מנת לחוות קצת תרבות מקומית. יש מוזיאונים בעולם שחייבים לבקר בהם ומומלץ לבדוק מראש מתי הם פתוחים על מנת להזמין כרטיסים מראש ולדעת מה שעות הפתיחה שלהם. כאשר מדובר על מוזיאון שיש לו ביקוש רב, הרבה פעמים ההנהלה שלו מגבילה את כמות האנשים שיכולה להיכנס בכל זמן נתון ואז כדאי להיערך מראש ולדעת מתי מתכננים ללכת למוזיאון ומתי הוא נפתח. כאשר מדובר על מוזיאונים שיש בארץ אז יותר קל לדעת ואז גם אפשר ללכת לבקר בהם אחת לתקופה ולראות תערוכות משתנות.

אין דבר יותר כיפי ממוזיאון שמכירים את התערוכות בקבועות בו ואפשר לבוא לבקר בו אחת לתקופה ולראות את התערוכות המשתנות ואז מקבלים חוויה הרבה יותר עמוקה של אומנות ותרבות. לכן מומלץ להתנסות ולא לחשוב שמדובר על בילוי של זקנים.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *