אבאל'ה בוא ללונה פארק

 

עולים ויורדים בקרוסלת החיים, בנדנדות ההרים, בגלגלי הענק, סובבים והולכים, תלויים בין שמים לארץ, עושים כיף חיים גם – ואולי בעיקר- כשמפחדים ונוכחים לדעת ולהרגיש שכלום לא קורה, שהכול בסדר. שהגענו בשלום.

כל אחד מאתנו, המבוגרים, היה פעם ילד וספק אם יש מי מאתנו שאינם זוכרים את אחת מחוויות הילדות המכוננות ביותר- ביקור בלונה פארק, כאשר החיים כולם נראו לנו כמו מתחם שעשועים אחד גדול שמאפשר לנו לבלות בו שעות וכל הזמן שבעולם עומד לרשותנו, זמן איכות, הנאה וכיף חיים.

אחד היתרונות הגדולים של לונה פארק הוא היותו מתחם שבו מרוכז מגוון עצום של אטרקציות. כל אחד יכול למצוא מתקנים אחדים כלבבו, לרבות מי שנתקפים חששות ופחדים לפני עלייתם אל מתקני השעשועים המאיימים…

כאשר חושבים על הלונה פארק האטרקטיבי והאולטימטיבי חושבים באופן טבעי על לונה פארק תל אביב בגני התערוכה, אבל הוא אינו יחיד. יש לונה פארקים אחרים, אטרקטיביים בהחלט אף הם, שנגישים וזמינים למשפחות עם ילדים, שרוצות לבלות שעות אחדות של כיף והנאה בגן שעשועים ענק.

החברות המפעילות את הלונה פארקים מקיימות בקרה ופיקוח הדוקים ומתמידים. המתקנים כולם מפוקחים היטב, נבדקים אחת בכמה זמן, כמתחייב, ובאופן התפעול והתחזוקה שלהם באים לידי ביטוי ההקפדה המלאה, חסרת הפשרות, על תווי תקן האיכות והבטיחות המחייבים והמחמירים ביותר.

אין ספק כי הימצאות שפע מתקנים במתחם אחד, גדול ככל שהוא, מהווים ערובה לחיסכון בזמן ובכסף, מאחר שאין הכרח לנסוע ממקום למקום ותמורת כרטיס הכניסה ניתן להשתמש בכל המתקנים המוצעים במקום.

הלונה פארק הוא המתחם האולטימטיבי של ימי כיף לילדים. בלונה פארקים בישראל ניתן למצוא מתקנים איכותיים ובטיחותיים העומדים ברמה גבוהה ומאפשרים, אכן, לילדים לחוות חוויה בלתי נשכחת. חשוב לציין כי אם נוכחים לדעת כי מי מהילדים נתקף חרדה מעצם המחשבה על עלייה למתקן כל שהוא- לא מומלץ לנסות להפציר בו. אין שום חובה לעלות על מתקנים מאיימים ומפחידים. אחרי הכול מטרת הביקור בלונה פארק היא ליהנות ולא להוכיח לאיש כי ניתן להתגבר על פחדים.  

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *