מגיעים לכל מקום על המפה -חברות שילוח בארץ

בכל בוקר אני קמה ושותה את הקפה הראשון של הבוקר ובליבי התרגשות חדשה.

 

עוד לפני שפתחתי את המחשב אני כבר חושבת על המשך היום ועל החבילות הקטנות והמתנות שאשלח היום באמצעות חברות שילוח בארץ, מי יודע לאן, אולי לצפון הארץ ואולי לדרומה, יתכן אף שכאן קרוב לעיר השכנה. את כל השליחויות הללו אני עושה עם חברות שילוח בארץ.

 

לפני פחות משנה פתחתי עסק קטן, אתר מכירות באינטרנט בו אני מוכרת ושולחת ללקוח את המתנות הקטנות והמיוחדות שלי באמצעות חברות שילוח בארץ.

 

בכל בוקר אני נכנסת לאתר שלי ובודקת אילו הזמנות בוצעו במשך היום או הלילה ואני מתרגשת בכל פעם מחדש כשאני אורזת חפץ קטנטן, מתנה שתשמח מישהו או מישהי.

 

אני מקפידה על האריזה היפה שכן זוהי מתנה גם אם נקנתה עבור מי שהזמין. תמיד כייף לקבל חבילה בדואר מחברות שילוח בארץ ולהיות מופתע כשפותחים אותה, גם אם אתה יודע למעשה מה יש בפנים. ולכן כל כך חשוב לי לארוז יפה את המתנות הקטנות הללו.

 

באתר שלי יש המון דברים מיוחדים מכל מיני תחומים. תכשיטים, חפצי בית קטנים, גאדג'טים, תמונות קטנות ואפילו פריטי וינטאז' שאני אוספת מכל הארץ.

 

המתנות המיוחדות שלי שאני מוכרת הולכות אתי יחד כל היום, הם סובבות ומקיפות אותי פיזית בביתי, שזה גם המקום ממנו אני עובדת ובכל פעם כשאני מעלה מוצר חדש למכירה באתר, ליבי מתרגש מחדש.

 

מעניין מי יזמין ראשון את המוצר החדש ולאן חברות שילוח בארץ יגיעו בעקבות ההזמנה הפעם.

 

כשאני שולחת למישהו חבילה שהזמין באמצעות חברות שילוח בארץ, אני מדמיינת את הדרך שכעושה החבילה שלי עד שהיא מגיעה למי שהזמין אותה.

 

אני מדמיינת את השליח של חברות שילוח בארץ מגיע לפתח הבית במושב הרחוק בדרום הארץ, דופק על דלת הבית של האשה שהזמינה את החבילה והיא מתרגשת כולה לקבל את המתנה חותמת על הטופס בחוסר סבלנות רק כי היא רוצה כבר לפתוח את החבילה ולראות את החפץ הקטנטן והמיוחד הזה ששלחתי לה.

 

יש משהו מרגש כל כך במתנות, בחבילות ובהפתעות. התמזל מזלי שכל ההתרגשות הנעימה הזאת היא חלק משגרת החיים שלי.

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *